- 14 december 2020
- Door Jade Lambrecht
BOOST HET HUMEUR VAN UW KLANTEN
SURF MEE OP DE HYPE VAN MOOD FOOD
Je hebt het ongetwijfeld al eens horen waaien, de ‘je bent wat je eet’-gedachtegang. Consumenten zien voedsel steeds vaker als een uiting van de persoonlijkheid en als belangrijke stimulator van het humeur. Dankzij chocolaatjes met een eigen vulling van specifieke ingrediënten kunt u als chocolatier meesurfen op de hype. Een truffel met matchathee om helemaal zen te worden of met gember om het immuunsysteem te stimuleren? De trend is volledig gezet.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen

CHOCOLATERIE ONLINE + PRINT ABONNEMENT
Word nu abonnee!
Krijg toegang tot onze online plusartikels en ontvang alle print magazines per post.
Gratis verder gaan?
Registreer en krijg gratis toegang tot 1 PLUS artikel/video
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer