Choc-o-lait wordt MoMe en breidt aanbod uit met nieuwe smaaksensaties  

Choc-o-lait wordt MoMe en breidt aanbod uit met nieuwe smaaksensaties

Choc-o-lait wordt MoMe en breidt aanbod uit met nieuwe smaaksensaties uitgebreider aanbod met nieuwe smaaksensaties Al sinds het prille begin wordt Choc-o-lait gekenmerkt door een dynamische en innovatieve aanpak, een honger naar vernieuwende smaakvolle trends. Het begon in 2004 met een blokje echte Belgische chocolade op een stokje die men zelf al roerend laat smelten in een tas hete melk, een concept dat een instant succes bleek, zo succesvol zelfs dat Choc-o-lait ondertussen in meer dan 40 landen wordt verkocht. Hun ambitie dreef Choc-o-lait ertoe het aanbod uit te breiden met nog meer nieuwe smaaksensaties die verder gaan dan het originele warme chocolademelk verhaal, zonder de essentiƫle kenmerken van Belgische kwaliteit en vakmanschap uit het oog te verliezen. Choc-o-lait bleek als naam te beperkend voor de groei die de onderneming doormaakt, een nieuw moedermerk kondigde zich dan ook aan en dat wordt MoMe. Dankzij MoMe, dat voor More Memories staat, krijgt het ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Chocolaterie 

Chocolaterie maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.