Choc-o-lait wordt MoMe en breidt aanbod uit met nieuwe smaaksensaties

uitgebreider aanbod met nieuwe smaaksensaties

Al sinds het prille begin wordt Choc-o-lait gekenmerkt door een dynamische en innovatieve aanpak, een honger naar vernieuwende smaakvolle trends.

Het begon in 2004 met een blokje echte Belgische chocolade op een stokje die men zelf al roerend laat smelten in een tas hete melk, een concept dat een instant succes bleek, zo succesvol zelfs dat Choc-o-lait ondertussen in meer dan 40 landen wordt verkocht. Hun ambitie dreef Choc-o-lait ertoe het aanbod uit te breiden met nog meer nieuwe smaaksensaties die verder gaan dan het originele warme chocolademelk verhaal, zonder de essentiële kenmerken van Belgische kwaliteit en vakmanschap uit het oog te verliezen.

Choc-o-lait bleek als naam te beperkend voor de groei die de onderneming doormaakt, een nieuw moedermerk kondigde zich dan ook aan en dat wordt MoMe. Dankzij MoMe, dat voor More Memories staat, krijgt het verhaal ook een vervolg buiten het typische warme chocolademelk seizoen, het hele jaar door. MoMe creëert zo nog meer authentieke en gezellige momenten met een nog groter aanbod aan originele producten. De oorspronkelijke smaakmakers blijven een vaste waarde maar zij krijgen het lekkere gezelschap van de MoMe Mallows, MoMe Lolly, MoMe Cordials, MoMe S'mores, MoMe Choc-up en de MoMe Spoon+.De dynamische passie van MoMe zie je ook weerspiegeld in het nieuwe logo, dat in vier verschillende energieke versies komt. De nieuwkomers in het MoMe verhaal zijn stuk voor stuk smaakbelevenissen met een hartverwarmend en gezellig karakter die mensen bij elkaar brengen, de ideale sfeermakers om nog meer 'memories' samen te creëren.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
29 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine