- 29 januari 2018
- | 6 min. leestijd
- | Bron: Shoes
Dertig jaar bestaan ideaal moment voor lancering nieuw concept
Dat Isabel Pintelon een bezige bij is, is zacht uitgedrukt. In de voetsporen van haar moeder runt ze samen met haar zus twee succesvolle schoenenwinkels in Brugge en Oostkamp. Maar schoenen zijn niet genoeg voor Isabel. Sinds 2017, parallel met de naamsverandering en het dertigjarige bestaan van de zaak, biedt #MERC! By St. Gillis Schoenen nu ook exclusieve prêt-à-portercollecties aan in Brugge. Een schot in de roos, zo blijkt. Eén ding is zeker, het buik-businessgevoel van Isabel heeft haar nog geen windeieren gelegd. Met het nieuwe concept maakt #MERC! By St. Gillis Schoenen zich klaar voor een ambitieuze toekomst.
Sorry, dit is een premium artikel
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.
Ontdek onze abonnementsformules