Online magazines

16 september 2020 Vakinformatie over chocolaterie en patisserie

ga voor meer
Wanneer je een offline- en een onlinebusinessmodel met elkaar gaat mixen, dan komt de vraag “wat is service?” gegarandeerd aan bod. In de winkel is service heel tastbaar, maar online gebeurt de interactie louter met 2D-plaatjes en een beschrijving van het product. Dat is anno 2020 zeker niet meer genoeg.
Marie Verhulst
Bladmanager
De coronacrisis liet e-commerce ontploffen. De onlineverkoop kende een ongeziene stijging, wat voor vele webshops heeft geleid tot problemen in verband met het halen van beloofde levertermijnen en de bevoorrading van hun stock.
Invriezen van pralines heeft enkele markante voordelen. Meer planningsmogelijkheden, een hoger productierendement en minder risico op vetbloem, om er maar enkele te noemen. Maar toch zijn er enkele aandachtspunten. Wie er ...
Ford breidt zijn snel groeiende Active-gamma verder uit met de nieuwe Tourneo Connect Active monovolume en Transit Connect Active bestelwagen, die vanaf het einde van dit jaar besteld kunnen worden. Met hun robuuste,...
Maison Mary heeft al een rijkgevulde geschiedenis achter de rug. Mary Delluc startte in 1919 haar eigen chocolaterie, wat toen erg uitzonderlijk was als vrouw. Al snel veroverde Delluc de harten...
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Chocolaterie 

Chocolaterie maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.