Bostik in Tour de France

Maximale zichtbaarheid tijdens de koers

Bostik zal tijdens de Tour de France opnieuw te zien zijn als officiële partner van de wielerwedstrijd. Sinds 2015 is Bostik al verbonden aan de Tour – als official supplier – maar Bostik besliste om het contract uit te breiden naar een officieel partnership. Daardoor zal Bostik meer mogelijkheden krijgen inzake customer intimacy, promo-activiteiten én zichtbaarheid in de Tour.
Dat laatste is niet te onderschatten: de Tour is het op twee na grootste sportevenement ter wereld, elke zomer staan zo’n 12 miljoen toeschouwers langs de wegen van de rittenwedstrijd. Daarnaast wordt de Tour uitgezonden in meer dan 190 landen en genereert het 3,5 miljard televisiecontacten en 2,8 miljoen fans online.
De kenmerkende groene gekko van Bostik zal terug te vinden zijn op de weg, reclamewagens, op reclameborden langs de weg, op racefietsen, in de vertrek- en aankomstplaatsen, op badges, … daarmee kan Bostik rekenen op een enorme publiciteit.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
29 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine