- 05 november 2018
- Door Camille Mortier
- | 11 min. leestijd
- | Bron: Delicatesse
Thuislevering brengt klassieke slager tot bij de klant
E-commerce blijft groeien, dus ook in de slagerijwereld moeten we mee op de kar springen. Werk je met een externe partner of doe je alles zelf? Reken je een meerkost of werk je met een minimumbedrag? Een vaste leveringsdag of niet? Vooraleer je thuislevering in je beenhouwerij kunt integreren, moet je voor jezelf heel wat vragen beantwoorden. Wij namen een kijkje achter de schermen bij drie slagers die het elk op hun eigen manier aanpakken.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.