Maak het verschil met het MOOD CHOCOLATE concept van Callebaut

Mood ChocolatesKleur bekennen. Daar draait het om bij de Mood Chocolates. Het is een nieuw concept van Callebaut, dat aansluit op de behoeften van de nieuwe generatie consumenten en dat is gebaseerd op de trend Mood Food. Daarnaast verandert het snackgedrag van de consument door de jaren. Opmerkelijk is dat de grens tussen snacks en maaltijden vervaagt. Meer dan de helft van de consumenten vervangt nu makkelijker een maaltijd door een snack. De verklaring hiervoor is dat vooral jongere generaties zoals Millennials en Generatie Z vaak onderweg zijn en kiezen voor snelheid en gemak. 

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Chocolaterie 

Chocolaterie maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.