ChocoladePremium

Versterkt muziek de smaak van chocolade?

Ontdek het antwoord op deze vraag tijdens de Belgium Chocolate Summit, tijdens een zintuigelijke reis die werd georganiseerd door The Sound Of Flavour. 'The Sound Of Chocolate' is een van de laureaten van het initiatief 'Make Brussels 2016', dat in het leven werd geroepen om Brussel te promoten als een creatieve stad. Het concept werd ontwikkeld door de organisatie The Sound Of Flavour. Die wil aan chocolade, een van de meeste vermaarde producten uit België, een innovatie dimensie toebedelen. Door mensen uit te nodigen om chocolade te proeven terwijl ze allerhande muzieknummers horen, wil de organisatie hen bewust maken van de manier waarop zintuigen elkaar beïnvloeden terwijl men van eten geniet. Wat je hoort, ziet en aanraakt zal een invloed hebben op je smaakbeleving. Met deze unieke multizintuiglijke reis, die samen door lokale chocolatiers, muzikanten en wetenschappers wordt ontwikkeld, wou men een origineel en authentiek Brussels geschenk creëren. Meer info over de Belgium Chocolate Summit vindt u hier.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie
29 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine