Introductie Eurol Service Point garageformule in België
Smeermiddelenfabrikant Eurol introduceert de Eurol Service Point garageformule in de Belgische markt. Hiermee voorziet Eurol in de behoefte aan een laagdrempelige formule die garagisten de nodige ondersteuning geeft om het rendement op smeermiddelen te verhogen. Dennis Marsman, Marketing Manager bij Eurol: “Na de recente succesvolle introductie van Eurol Service Point in Nederland, zijn er inmiddels al meer dan 75 locaties aangesloten bij de garageformule. Ook kregen we direct meerdere aanvragen van garagebedrijven uit de Belgische markt. Samen met onze Belgische partners en dealers hebben we daarop besloten om onze garageformule ook te lanceren in de Belgische markt.” Eurol Service Point voorziet garagisten in de behoefte aan kennis in een wereld waar smering steeds specialistischer wordt. De garageformule biedt garagisten de nodige technische en commerciële ondersteuning. Eurol is zowel ontwikkelaar als fabrikant van smeermiddelen en is met deze expertise in staat garagisten optimaal te ondersteunen. Denk hierbij aan sales- en marketingsupport, assortimentsadvies op maat, opleidingen, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, ondersteuning van de servicedesk, garage-equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator op de Nederlandstalige en Franstalige Eurol website. De garageformule kent bewust lage instapeisen. Eurol wil dat garagisten de vrijheid houden om te ondernemen. Wel wordt commitment gevraagd om aan de Eurol kwaliteitsstandaard te voldoen. Garagebedrijven die instappen nemen deel aan de commerciële en technische training en ontvangen het Eurol Service Point certificaat. Dit certificaat laat zien dat Eurol Service Points de benodigde specialistische kennis en producten in huis hebben.
