- 27 augustus 2018
- Door Piet De Ville
- | 4 min. leestijd
Originaliteit en persoonlijkheid zijn troeven voor uw webshop
Vakvereniging Choprabisco organiseerde op 5 juni bij Dossche Mills in Deinze een workshop over het realiseren van en het werken met een webshop. Specialist ter zake Cis Scherpereel van Mex United wees op het belang van zo'n webshop, aangezien 85% van de bevolking toegang tot internet heeft en 76% van de internetpopulatie de voorbije twaalf maanden iets online gekocht heeft. “Probeer uniek en origineel te zijn in je opzet, zo verkrijg je ook nog eens 'free publicity'. Maak het tegelijk ook niet té groot en ingewikkeld voor de klant. Anders krijgt die keuzestress en wordt er afgehaakt", gaf Cis Scherpereel nog als nuttige tips mee.
Sorry, dit is een premium artikel
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.
Ontdek onze abonnementsformules