- 17 september 2018
Choc-o-lait wordt MoMe en breidt aanbod uit met nieuwe smaaksensaties
Choc-o-lait wordt MoMe en breidt aanbod uit met nieuwe smaaksensaties uitgebreider aanbod met nieuwe smaaksensaties Al sinds het prille begin wordt Choc-o-lait gekenmerkt door een dynamische en innovatieve aanpak, een honger naar vernieuwende smaakvolle trends. Het begon in 2004 met een blokje echte Belgische chocolade op een stokje die men zelf al roerend laat smelten in een tas hete melk, een concept dat een instant succes bleek, zo succesvol zelfs dat Choc-o-lait ondertussen in meer dan 40 landen wordt verkocht. Hun ambitie dreef Choc-o-lait ertoe het aanbod uit te breiden met nog meer nieuwe smaaksensaties die verder gaan dan het originele warme chocolademelk verhaal, zonder de essentiƫle kenmerken van Belgische kwaliteit en vakmanschap uit het oog te verliezen. Choc-o-lait bleek als naam te beperkend voor de groei die de onderneming doormaakt, een nieuw moedermerk kondigde zich dan ook aan en dat wordt MoMe. Dankzij MoMe, dat voor More Memories staat, krijgt het ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.