Stephan DestrooperFOCUS OP EEN PRODUCT VOOR SNELLE EVOLUTIE

Stephan Destrooper werkt melocakeconcept uit onder merknaam 'Choc You'

Twee miljoen, zoveel melocakes wil Stephan Destrooper jaarlijks maken met zijn concept Choc You. Belangrijke uitgangspunten: verse lekkernijen en een productie die behapbaar blijft, op een oppervlakte van maximaal 100 m² en met slechts twee productiemedewerkers. Het einddoel is een verkoopbaar concept, om zo overal ter wereld melocakewinkels te openen. De ambitieuze droom van Stephan? Een Choc You-winkel in New York.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Chocolaterie 

Chocolaterie maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.