De kracht van een vertrouwde bron, een ervaringsdeskunidge of een straf verhaal was nooit groter. Een tevreden klant informeert gemiddeld drie anderen over de positieve ervaring in jouw winkel. Klanten worden dus ambassadeurs. Ze maken gratis reclame voor je zaak. Hoe je dit aanpakt, lees je in 5 stappen in dit online magazine.
Een gesprek met Herman Van Dender is een wandeling door de geschiedenis van de Belgische patisserie en chocolaterie maar ook een terugblik op het medailletijdperk van de Belgische hoogdagen van de patisseriewedstrijden.
Gedurende maart en april gaven lezers van de retailmagazines van Professional Media Group hun werkwijze en voorkeuren door in het kader van winkelvernieuwing via een online-enquête.
Als chocolatier weet u als geen ander dat chocolade zuiver en van superieure kwaliteit moet zijn zodat uw klanten optimaal kunnen genieten van uw meesterwerken.
Zomer in zicht? Dan snakken mensen naar ijsjes! Haal daarom extra verkoop uit uw ijscreaties. Laat zo’n kans niet smelten en bereid ijsjes zoals u verkiest! Ontdek Puratos Extraglace Vanille, een universele basis om huisbereide, gepersonaliseerde ijsjes te creëren.
Eind april organiseerde de firma Ranson uit Harelbeke een seminarie rond plantbased ingrediënten, technieken en trends. Plaats van het gebeuren: de Callebaut Academy in Wieze.
Chocolaterie maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.