- 12 oktober 2018
- Door Camille Mortier
- | 4 min. leestijd
Lok nieuwe klanten met 3D-printer in de etalage
Anno 2018 wordt 3D-printen ook in de voedingsindustrie steeds belangrijker. Vooral met chocolade kun je uitzonderlijke creaties printen. Wie bereid is om tussen 2.500 en 4.000 euro neer te tellen voor een food printer, zal er veel voordelen van ondervinden. Je kunt je creativiteit er volledig de vrije loop mee laten en ontwerpt unieke creaties die gemakkelijk te personaliseren zijn volgens de wensen van je klant.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.