naar top
Menu
Logo Print

Pack & Gift zet in op gebruikerservaring

Er wordt eveneens op alle zintuigen ingezet
magazine

Pack & Gift zet voor zijn 2018-editie gebruikerservaring op de agenda. De beurs vindt plaats op 13 en 14 juni in Porte de Versailles (Hal 5.2) in Parijs. Enkele vertrouwde merken maken hun opwachting, zoals onder andere KNOLL PRESTIGE PACKAGING, PROCOS, NORLINE & CO, CENTURY BOX en EUTOTEXTILE. Ze worden vergezeld door spelers die mee zijn met trends als individualisatie en productsafstemming op het verkoopspunt als ORIOL & FONTANEL, GRAVOTECH, ANDREA DEL VECCHIO, D&C DABRAZZI en ADINE. De categorie “Promotional object and accessoires” zal naast exploitanten als ANIFESTO, PNP AGENCY, LES BOUGISTES en MY PROD geboost worden door SHOWROOM 35, XL CONCEPT BV en CEVENPACK (met zijn Seridome innovatie). Niet te vergeten: GO FOR HIT, specialisten in POS scenografie en productie, en MIND, die bedrijven met innovatieve en verbonden producten in de design-en ontwikkelingswereld steunt. De beurs wil op het vlak van presentatie inzetten op het prikkelen van alle zintuigen om een memorabele ervaring te garanderen. Daarnaast zal een expertenjury z’n speciale prijs uitreiken voor de meest creatieve promotie-oplossing. Er is ook een programma van gratis sprekers om in de vorm van persoonlijke anekdotes en debatten vragen te beantwoorden van merken uit alle sectoren. In dat programma zitten mensen van onder andere CABAIA, BIG MOUSTACHE, LANSON, TETRA PAK, LA COMPAGNIE COLONIALE, LE CHOCOLAT DES FRANÇAIS, POMMERY, LA MANUFACTURE DU SAVON, MA FRENCH BOX, URBAN SUBLIME en LE PETIT BALLON.

PACK & GIFT

IDICE

+33474734233
+33474734522